Számláló

<a href="http://info.flagcounter.com/UR2I"><img src="http://s09.flagcounter.com/count/UR2I/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_1/flags_1/" alt="Flag Counter" border="0"></a>

Munkakedv-blog

Szevasztok! Irodai gerilla vagyok egy multinacionális banknál. Kurvára nem érdekel a munkám, én ennél valami értelmesebbre vagyok hivatott! Például szívesen lennék milliomos vagy amerikai filmsztár! Ehelyett egész nap csak szenvedek itt az irodában. Sorstársakat keresek, hahó!

Friss topikok

Munkakedv International

Flag Counter

2010.12.29. 15:22 irodai gerilla

Ünnepek között dolgozni zsír

Na, jórég nem jelentkeztem már, de mostanában akkora unalom és letargiában volt itt az irodában, hogy totális alkotói válságba kerültem. Nem, nem azért nem írtam, mert az előléptetésem miatt nem volt időm - a helyzet az, hogy az a múltkori poszt valójában egy vicc volt, szóval nyugi, továbbra is egy vagyok közületek, kedves irodai gerillák, sorstársatok, vér a véretekből, stb. :)) 

Ami az ünnepek közötti munkavégzést illeti: erről ugyanaz a véleményem, mint a nyári munkáról. Lúzerség ilyenkor szabira menni, hiszen pont ilyenkor nem kell csinálni semmit. Alapszabály, hogy szabira akkor kell menni, amikor a főnököd az irodában van. Két ünnep között viszont még ha be is jönnek a tiszttartók, akkor is többnyire az ajándékaik bolti visszacserélésével vannak elfoglalva, és mivel ilyenkor sokszor a kollégáid sincsenek itt, így a zavartalan internetezést, youtube-videó nézegetést végre tényleg semmi sem akadályozza. Hallgatódzó kollégák hiányában telefonálni is sokkal könnyebben lehet: felhívhatod az összes ismerősöd, kibeszélheted velük a karácsony körüli felhajtást, majd a következő ismerősöddel azt is kibeszélheted, amit az előzőtől hallottál (természetesen csak a legmélyebb megvetés vagy gúny hangján), és utána nem kell állnod a hallgatódzók kérdőre vonó tekintetét. Ilyenkor a munkakezdés időpontját se veszik annyira komolyan: soha nem bulizok olyan jókat hét közben, mint karácsony és szilveszter között.

Persze a két ünnep közötti melónak is van néhány árnyoldala. Például ilyenkor rövidített a menza és a büfé nyitvatartása. Ezenkívül tűrnünk kell kollégáinknak a "ki mit kapott karácsonyra" típusú érdeklődését (mi a fasz közöd van hozzá?!), meg az unalmas bejglis-családi sztorikat.  De hát azt mondom, nincsen rózsa tövis nélkül, ezeket az áldozatokat be kell vállalni, összességében még így is simán megéri.

Olvasók, kommenteljetek: ti miért szerettek két ünnep között dolgozni?

62 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://munkakedv.blog.hu/api/trackback/id/tr172546295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Medencefűtés · http://sun-pool-heating.com 2010.12.29. 16:47:18

A szeret és a dolgozni szavakat nem lehet értelmezhetően összekapcsolni :)

TROLLFORGATÓ!!!!!!!!!44négy | problem? · http://akinemmekintosthasznalazbuzi.blog.hu 2010.12.29. 16:47:25

Két ünnep között dolgozni FOS. Netezni, Youtube-videókat nézegetni otthon is tudok, csak ott sörözni is lehet közben, és ott tényleg nem baszogat senki, arról nem is beszélve hogy otthon ezer más elfoglaltság közül választhatok.

A két ünnep közötti munkánál csak két szarabb létezik, mindkettőt átéltem: éjszakás műszak december 24-én, vagy reggeli kezdés január elsején.

P. · http://faszkivan.blog.hu/ 2010.12.29. 16:56:35

Ez igencsak munkahely és munkakör függő.

Anti Anyag (törölt) 2010.12.29. 17:04:24

Nekem is kedvencem a két ünnep közötti idő. Akkor szabira??? Marhaság.

Komplett játékokat játszottam le ezekben az időkben a nélkül, hogy bárki rám nyitott volna.

csorsza 2010.12.29. 17:05:03

ma már, komoly munkahelyen, elmúltak ezek a szép idők.
Ahol idén háromnak kell elvégezni, amit tavaly még ötnek, ott nincs ilyen nyaralás már.
Biztos állami alkalmazott vagy...

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2010.12.29. 17:05:54

magyarbüszkeség: munkautálat

hajrá magyarok...

CJKrisz 2010.12.29. 17:07:02

Jó neked, hogy ilyen munkahelyed van. Szerintem cseréljünk és majd megtudod, hogy mennyi munka van a két ünnep közt... Az olyan irodamunkáknál, ahol az év többi napján is csak a répát kell verni, biztos nincs mit csinálni ilyenkor, bár ott mint írtam egyébként sincs.

Dagadt Botsáska 2010.12.29. 17:12:22

Muhaha.... itt ülök az irodában, sehol senki, az egész épületben egyedül vagyok, bömböl a zene, bent dohányzok és vedelem a sört.
Közben egyik ámulatból a másikba esek, hogy mennyivel jobban megy így a munka...
Azt hiszem, január elején lesz pár javaslatom a vezetőségnek.... :))

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.12.29. 17:22:22

Az ünnepek közötti munkánál csak egy jobb dolog van: az ÜNNEPEKEN dolgozni. Ilyenkor ugyanis nincs munka (vagy alig van), azaz a cég fizeti, hogy az ember művelődik, játszik, olvas, ráadásul ünnepi pótlékkal. Tehát sokkal kevesebb munka sokkal nagyobb fizetés ellenében.

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.12.29. 17:26:19

@CJKrisz:

Persze, cégfüggő. Én amolyan internetes ügyfélszolgálati jellegű munkát csinálok, s a tevékenység ugyanaz egész évben, de ilyenkor nagyon sok ügyfélnek nincs ideje a számítógép előtt vacakolni, hanem fát kell dísziteni, malacot ölni, családosan kirándulni, dobostortát sütni, pontyot tisztítani, délutáni nemi életet élni, stb. S sokan meg eleve azt hiszik, hogy ilyenkor még mi sem dolgozunk. Pedig mi mindig dolgozunk: a nap 24 órájában, a hét 7 napján, az év 365/366 napján...

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.12.29. 17:27:44

@Anti Anyag:

Annak idején én is munkaidőben lettem a Honfoglalón kékcsillagos vitéz...

Netszamuráj 2010.12.29. 17:29:08

@csorsza: Hát, ez már a negyedik munkahelyem, és mindenhol héderezés volt a két ünnep között. Egyszerűen semelyik oldalon sincs mozgás. Se ügyfél oldalon, se beszállítói oldalon. Mert hiába akar az ügyfél valamit tőlünk, amihez nekem is beszállítóhoz kell fordulnom, aki nem dolgozik.

Bár én nem igazán szoktam dolgozni a két ünnep között - most sem teszem -, de ha kellett, akkor csak hullaszagot tapasztaltam meg bent. :) Nem hogy a szobában, de még a szinten is egyedül voltam. Minden részlegen csak egy-egy ügyeletes van, maximum a szinten tartás megy.

officegirl 2010.12.29. 17:32:02

japán multinál sincs ez másként :)
én speciel majdnem kész vagyok az aktuális szakdogámmal, és ez az elmúlt napok eredménye :)

BLovi 2010.12.29. 17:32:25

Már mások is írták: azért a legtöbb munkahelyen ezt így nem lehet megtenni, alkalmazkodni kell a többiekhez. Két ünnep között a legtöbb munkahelyen kevesebb a forgalom, szünetelnek a szolgáltatások, irodisták nem tudnak nagyon intézkedni (partnercégeknél se dolgoznak) elvárják hogy a legtöbb munkatárs ilyenkor legyen szabin. Január elején, ill. karácsony előtti két hétben viszont "bolondok háza van" akkor neccesebb elmenni szabadságra.

csorsza 2010.12.29. 17:35:16

@Netszamuráj: persze, csak ügyelet van szinte, de ilyenkor van esély utolérni magadat az elmaradásoddal. Én szabin vagyok, de tegnap is dolgoztam holnap is fogok... sajnos.

Volt egy srác nálunk, kifejezetten gyúrt mindig a karácsony-újév közti időszakra, de tavaly már ő is csak a fogát szívta :)

Egyébként, szerintem az augusztus még ilyen tuti hónap. A nép kétharmada szabin, elintézni nem lehet semmit, és a strandon is zsúfoltság van. Na, az sem egy rossz időszak a munkára... :)

Jucy a világban · http://jucyblog.blogspot.com/ 2010.12.29. 17:44:04

Mivel a cégek, akikkel kapcsolatot tartanám ügyeinkben nem dolgoznak, így tök potyára ülök bent 8,5 órát. Meg bent is a banda 70-80%-a szabadságon, így a belső munkák is állnak. Kicsit olyan mintha potyára fűtenénk az egész házat :)

Mantlesorrow · http://www.sorspecialista.hu 2010.12.29. 17:54:10

mert kell? :) kül hol veszitek meg a sört szilveszterre?

BKV reszelő 2010.12.29. 17:55:58

@Birca Maxval: Ez az igazi lúzerség! Honfoglalózni melóhelyen!...

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.12.29. 17:59:01

Miert jo munka nelkul munkahelyen lenni? Oke, nemdolgozni jo dolog, de nem jobb otthon? En mindig is gyuloltem azt, ha nincs mit csinalni de bent kell lenni. Vagy legyen munka amivel elfoglalhatom magam, vagy hagy huzzak haza, net van otthon is, csak azon nincs blokkolva a torrent meg a youtube. De nyugodtan netezgetni, hulye blogokat olvasgatni tudok a metron ulve is, ezert kar egy irodaban ulni.

Most peldaul szivesebben mennek sielni, geoladat keresni vagy csinalnek barmi mast ami hoval es termeszettel kapcsolatos, mint a munka.

exter69 · http://sexopoly.tarhely.biz 2010.12.29. 18:15:23

Azért ahol év végi zárás van, meg utolsó időpontok utalásokra, sok mindenre, ott ez a leghajtósabb időszak. Sok helyen meg egész évben csak a henyélés megy, jellemzően okmányirodák, és egyéb állami mamutok. Egy árufeltöltőnek, meg pénztárosnak sem tűnik fel hogy most sokkal lazább a meló.

A posztoló meg ha jól sejtem az év egyetlen napján sem szeret dolgozni, így nem is igazán értem a posztot. Na mindegy. :)

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2010.12.29. 18:18:18

Eddig mindig dolgoztam két ünnep között és tényleg ilyenkor a legfrankóbb. Végre nem cseszeget a sok felhasználó, lehet nyugodtan szervert újraindítgatni, port fújni. Bár idén eddig szopóroller van, mert volt két nem várt hardverhibánk is. Na majd jövőre!

dr. pretender 2010.12.29. 18:20:16

minden szavaddal egyetértek, utolsó projekt lezárva dec. 23-án, két ünnep között csak alibiből vagyok bent kb 6 órát, úgysincs senki, aki csekkolná, a szabit tavasszal vagy ősszel kell kivenni, nem ilyenkor :))
plusz ilyenkor az egész város sokkal nyugisabb, a közlekedés se akkora szívás.
ui. nem állami alkalmazott vagyok, bár amikor az voltam, akkor is ugyanez volt az elvem :D

repecs 2010.12.29. 18:32:22

@Birca Maxval: a 100 ügyfeles cégeknél lehet hogy így van de a nagyoknál sajnos nem.

lyia (törölt) 2010.12.29. 18:55:49

Én azért szeretek az ünnepek között (haha, néha ünnepek helyett is) dolgozni, mert ma - 11 év után - megkérdezte a főnököm, hogy a szokásostól eltérő aktivitásomat mivel hálálhatja meg.

Erre pofátlanul mondtam neki egy ("nagyonnagy") számot, és ő nem mondta azonnal, mint szokta volt, hogy nem.

Hanemhogy gondolkodni fog rajta.

Az én főnököm! Érted!? Hogy gondolkodni!!!

Már ezért megérte!

kpityu2 2010.12.29. 18:55:59

Szerintem nem vagy tisztában a dolgozni szó jelentésével.

JanDítě 2010.12.29. 19:04:37

hát én beszoptam. azt hittem beviszem a kis laptopomat, filmnézés, torrent, zene, óránként cigi, erre kb több melóm van a sok kedves homeuser miatt mint átlagosan..nekem nem jött be sajna. de megmentettem 4 napot amit átviszek..csak ez vigasztal :)

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2010.12.29. 19:14:05

Soha nem dolgoztam még a két ünnep között. Kivéve amikor annó katona voltam.

supertroll2000 2010.12.29. 19:21:33

karácsony után beültetnélek bármelyik mobilszolgáltató callcenterébe :)

ave 2010.12.29. 19:23:18

Valoban, ha most nem szabin lennek, sok dolgom nem lenne.

No de azert itthon is tudok mit csinalni az idommel.

Nyaron ugysem engedik, hogy 4 hetet egybe vegyek ki.

tundrazuzmo (törölt) 2010.12.29. 19:28:56

Én ünnepek között nem járok be.
Igazság szerint ünnepek előtt sem.
És utána sem. És nem vagyok munkanélküli.

Hobbiból netezek, nem munkahelyi unaloműzésből.
Ilyen is van.

misztikus alfahím 2010.12.29. 19:34:06

Kedves postoló, jó szar munkahelyed lehet.

A magam részéről amikor a munkahelyemen vagyok, azt szeretem ha van munkám, és megdolgozhatok a fizuért. Amikor pedig szabin vagyok 100% kikapcsolódás és semmi munka.

Próbálj találni egy olyan munkát, amit szeretsz végezni és esetleg megérted, hogy miről beszélek...

Bambano 2010.12.29. 19:46:26

@Birca Maxval: és a te délutáni nemi életeddel mi a helyzet?:P

fidesz = házmesterek pártja 2010.12.29. 19:51:46

A poszt kedves szerzőjének jelezném: úgy általában lúzerség dolgozni. :DDD

Egyébként lehet, hogy van akinek ilyenkor semmi dolga, de nem kevesen vannak, akiknek a sok szabadságon lévő miatt megsokszorozódnak a tennivalói.
Amíg dolgoztam, nekem is több volt a munkám, csak kevesebb főnököt evett bent a fene, így nyugodtabban lehetett dolgozni -> a több munkával is hamarabb el lehetett készülni.

nitro1 2010.12.29. 20:06:16

@repecs: A 100 ügyfél alatt nem 100 felhasználót kell érteni inkább? A 100 ügyfél az én olvasatomban azt jelenti, hogy a cégnek 100 másik cég az ügyfele.

privateer 2010.12.29. 20:41:23

Ahol én melózom, ott a két ünnep között tudjuk utólérni magunkat. Gyakorlatilag 2 óránként ha benéz valaki. Tök nyugi van olyankor.

Negrogo 2010.12.29. 20:47:09

En is melozom bar keves az ember, vendeg igy inkabb mar unalmas de otthon se csinalnak semmit csak faszt vernek szoval...itt meg fizetnek is jatt is akad. egy durva fovarosi szilveszteri buli arat megkeresem igy utikoltcseggel egyutt igy lehet egalba hozni mas meg tobb k val miniszban kezdi az uj evet...muhahaD

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.12.29. 21:05:48

@Bambano:

43 éves vagyok, gyerek van, miféle délutáni nemi élet?

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.12.29. 21:06:43

@repecs:

Az egyik legnagyobb internetes cég vagyunk, ügyfelek száma százmilliós nagyságrend (világviszonylatban).

insideR 2010.12.29. 21:27:40

Az igazan nagy luzer szerintem az, akinek szabadsagot kell kernie a fonokeitol, ha nem akar bemenni a munkahelyere. Sot, meg ennel is nagyobb luzer az, akinek van fonoke.

Fruka1 2010.12.29. 22:00:32

@Furci: Én is japán multinál vagyok, de nálunk ez nem így van. Kiemelt bért fizetnek hogy két ünnep között is menj be dolgozni, de így is sokan vagyunk inkább szabin. Itt nem egy leányálom a meló...

kothoga 2010.12.29. 22:38:38

Nekem ugyan a főnököm bent van, de az ő főnöke nincs, így láthatóan neki sincs kedve dolgozni. A büfé ugyan kisebb választékkal üzemel, de az ebédlőben nincs nagy sor, és ma az Ipod Driver játékában is elég sokat fejlődött a kanyartechnikám. :)

aszterik 2010.12.29. 22:42:44

Nyilván munkahelyfüggő, nálunk pl. éves zárás van ilyenkor, szabi még csak fel sem merülhet, nekem az utóbbi 3 napban összesen már 10 órát kellett túlóráznom, annyi meló van. És alighanem 31-én sem este 5-kor lépünk le :(. Persze be lehet szólni, hogy lúzerség ennyit túlórázni, sokáig én is így gondoltam, de nincs pofája az embernek kiszúrnia a kollégáival azzal, hogy a munkaidő végeztével lelép :S. Ráadásul én sem ebben a munkakörben tudok igazán kiteljesedni, akárcsak Irodai Gerilla.

ladybird 2010.12.29. 22:47:51

@csorsza:
Állami alkalmazott? Jó vicc. A közszférából kirúgtak most annyi embert, h. 3-4 munkáját végzi egy, míg bele nem szakad. Tök jó állami alkalmazottként estig túlórázni, az ünnepek között is, főleg mert nemcsak keveset fizetnek, de legalább közben folyton azt lehet hallgatni h. a közigazgatásban mindenki csak lóbálja a lábát. Kissé unom, h. mindenki úgy gondolja, h. a közigazgatás maga a Kánaán, ahol nem kell dolgozni. Elárulom, h. kell, a fenti kommentek alapján ítélve jóval többet, mint egyes helyeken a versenyszférában.

Jóska Pista 2010.12.29. 23:06:51

A két ünnep között mindig bezárom a boltot, az alkalmazottak kötelezően mennek ilyenkor szabadságra. Nyilván annyi napot tartalékolniuk kell.

oliva 2010.12.29. 23:18:38

Van némi igazad, most mindegy, hogy mi a munkám, de az éves pihim ez a nyomi két hét, év végén. Ez is valami, jól beterveztem, aztán mi lett belőle? Szinte minden nap kikaptam egy-két lelkibeteg alakot, aki pont nekem bírta elsírni minden baját. Egy darabig reménykedtem, hogy majd csak elfogynak, de ezek szaporodnak és a problémáik is. Most már tudom, hogy szóba sem kell állni velük, telefont kikapcsolni, ajtóra NE ZAVARJ táblát tenni, oszt jónapot.

Nem én vagyok, hanem én 2010.12.29. 23:46:03

@ladybird:
Ez teljesen igy van!
Bar az egeszsegugyben mindig igy volt! Erdekes modon a Karacsony masnapja utani napon megtobbszorozodik a betegforgalom. A Karacsonykor mar 1 hete sajgo derek Karacsony utan sajnos mar elviselhetetlenul faj... stb...
Meg a legtobben ekkor dobbennek ra, hogy baszki, 3 napja nem is vettek be gyogyszert, mert elfogyott...
Vajon miert van ez igy?... :)

frogurt 2010.12.29. 23:57:59

Milyen egy fos élet, annak örülni, hogy lehet lógni munka helyett... inkább keresnék valami értelmes munkát, amit legalább nagyjából élvezek, az ünnepek között meg jól érezném magam a családommal, barátokkal...

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2010.12.30. 01:15:58

Nekem a családom kb 1500 km-re, munkahelyen meg megcsináltam a mai melót, egyébként pedig honkongi kollegámmal eldumáltunk jól (ketten dolgoztunk) a világ dolgairól, és Kína és Magyarország dolgairól...

felfordított teáscsésze (törölt) 2010.12.30. 06:31:14

@miklos.rabai:
No azért az aortaszakadás (és egyéb ilyen finom dolog) nem várja meg az ünnep végét, ahogy az idei példa is mutatta nálunk, de az tény, hogy konkrétan szenteste és szilveszter éjjelén 33 év alatt még sosem volt műtét. De majd most, mivel ügyelni fogok :-)

Ferocious 2010.12.30. 08:38:04

Mivel 0-24 órás jellegű szolgáltatást végzünk, így mindig kell valakiknek dolgozni , sohasem lehetséges, hogy az egész banda egyszerre leálljon. Sajna nekem is kell
2 napot dolgoznom az ünnepek között és meg kell mondanom, annyira nem tudom élvezni az ügyfelek "zaklatását"
így csökkentett létszám mellett (kb. a fele bagázs szabin)...

Bár szívből gyűlölöm a hideget (nekem +28 celsius felett kezdődik a kánaán), de inkább otthon söprögetném ezt a rohadék havat, mintsem itt rohadjak a munkahelyemen...

Koky_ 2010.12.30. 08:41:28

Hát nálunk ez épp egy durvább időszak. Szóval nekem nem zsír ünnepek közt dolgozni...

(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2010.12.30. 08:57:00

Azért jó két ünnep között dolgozni, mert ilyenkor a szokásos 50 perc menetidő helyett 35 perc alatt beérek.

mojszipupi 2010.12.30. 09:09:46

Aki végigolvassa a kommmenteket gyönyörűen leszűrheti miért tart itt az ország ahol. Az a minimális számú eltartó aki papíron dolgozik annak is jó ha fele állít elő GDP-t...és még büszkék is vagyunk rá

csorsza 2010.12.30. 09:11:53

@ladybird: Tényleg? Példa:
Veszprém (megyei jogú város), az okmányiroda nyitvatartása:

hétfő, kedd: 730–1400 óráig
szerda: 730–1530 óráig
csütörtök: 730–1400 óráig
péntek: szünnap

Hívószámot zárás előtt fél órával adnak utoljára. Ha első vagy reggel, 7:45-kor hív Gizike a pulthoz.

Kurvára sajnálom őket, mennyi dolguk van.
Ja, és korruptak is, amennyire csak lehet. Innen már vittek el rendőrök ügyintézőket, némi hivatali visszaélésért.

És igen, mindegyik hivatal ilyen, sőt.

xfm 2010.12.30. 09:16:22

azért jó, mert a sok öltönnyakkendős-istenkomplexusos semmirekellő menedzsernek csúfolt faszkalap nincs benn, nem mászkál fel-alá és nem zsong tőlük az egész épület

ladybird 2010.12.30. 11:54:31

@csorsza:
Egyetlen hivatal nem az egész állami szféra. A legtöbb állami szerv, intézmény nem ilyen munkaidővel dolgozik - nyilván vannak ilyen helyek is, mint amit emlegetsz, de ez alapján nem lehet általánosítani. Visszaéléseket meg minden területen elkövethetnek a dolgozók, a versenyszférában is, de attól még nem az egész versenyszféra lesz korrupt, csak az érintettek.

dr. pretender 2010.12.30. 12:11:54

@frogurt: köszönjük a magvas hozzászólást, gondolom ti mindig 100%-on teljesítetek, dohányozni sem jártok ki, és az ebédszünetetek is 20 perc! én szeretem a melómat, de érdekes módon amikor este 9-ig benn rohadok, az nem érzékenyít el senkit, csak ha a két ünnep között lazítok 3 napot, mert egyszerűen NINCS MIT csinálni...

csorsza 2010.12.30. 14:46:22

@ladybird: A legtöbb nem. A legtöbbnél pl. fix egyórás ebédszünet van. 11:30-kor bezár az egész hivatal. Az ügyfelek meg néznek, mint hal a szatyorban. És türelmesen várnak. Mert nem lehet beosztani az ebédidőt, ki mikor menjen.
Mindegyik szolgáltatást nyújtó hivatal ilyen. Ott álltam X önkori folyosóján, ügyfélfogadási időben, kezemben a hívószámmal (sokadmagammal), mikor kinyílt minden ajtó, és az összes "ügyintéző" elindult a jegyző úrhoz, mert éppen akkor hívott össze megbeszélést. És leszarták az ügyfeleket. Kurva nagy bajok vannak a közigazgatásban.
A többi állami intézményről sincs jobb tapasztalatom, legfeljebb kevésbé feltűnő, mi megy egy minisztériumban, vagy háttérintézményben.

ladybird 2010.12.30. 15:06:42

@csorsza:
Egyetértek azzal, h. bajok vannak a közigazgatásban, de ez a vezetőknek a felelőssége, a dolgozók nem tehetik meg azt, h. eltérnek a vezetői utasítástól, mert hamar az utcán találják magukat. Az általad említett esetben is a jegyző felelőssége, h. nem bírt normális időpontban megbeszélést tartani, vagy másképp megszervezni a munkát.
És az ügyintézési metódus sem ugyanolyan mindenütt- én a 13. kerületben mindig gyorsan sorra kerültem az okmányirodában, ha pedig neten időpontot foglaltam, akkor 5 percen belül behívtak. A családom tapasztalata (vidékiek) dettó ugyanez.
A központi közigazgatásban szintén megvan ez a kettősség - vannak olyan területek, ahol nem halnak bele a munkába, és fél5kor lelépnek, másutt meg este 8ig, 10ig bent vannak. (és nem azért, mert napközben kávézgattak volna)

repecs 2010.12.30. 16:05:16

@Birca Maxval: Akkor meg a telefonos cal centerben eltévedtetitek az ügyfelet ha esetleg a vércsoportját rosszul adja meg.
süti beállítások módosítása